تجهیزات پزشکی خاکباز تجهیزات پزشکی خاکباز .

تجهیزات پزشکی خاکباز

تخت لیزر مناسب کلینیک شما

تخت لیزر یکی از پر مصرف ترین کالا های زیر مجموعه ی تجهیزات پزشکی و تخت زیباییمی باشد. این محصول ارائه شده در بسیاری از مراکز فروش لوازم پزشکی ست و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این مدل تخت توسط عرضه کنندگان و بر اساس سطح کیفیت کالا مشخص می شود.

امروزه خدمات لیزر برای حذف موهای زائد از بدن توسط مردم به طور گسترده مورد تقاضا قرار گرفته است. از تجهیزاتی مانند تخت لیزر و دستگاه اپیلاسیون مکانیکی در مطب‌ها، کلینیک‌های زیبایی و حتی آرایشگاه‌ها استفاده می‌شود.

تخت لیزر مکانیکی یا برقی:


متخصصان برای انجام خدمات لیزر و اپیلاسیون از تخت‌ها و صندلی‌های برقی استفاده می‌کنند. انواع تخت‌های برقی و مشخصات مرتبط با آنها را در بخش مربوط به تخت پوست و زیبایی برقی در وب‌سایت شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی می‌توانید مشاهده کنید. در این مقاله قصد داریم انواع تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی یا دستی را معرفی کرده و مشخصات هرکدام را بررسی کنیم. لازم به ذکر است که تمام امور مرتبط با پوست و زیبایی هم در تخت‌های مکانیکی و هم در تخت‌های برقی قابل انجام است.

انواع تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی:


گروهی دیگر از پزشکان و متخصصان هم از تخت‌های مکانیکی برای انجام لیزر بهره می‌برند، که توسط خاکباز تولید می‌شوند. این تخت‌های لیزر در سه نوع ساده، با سر متحرک و سه‌تکه موجودند.

تخت لیزر ساده:


این تخت‌ها همان تخت‌های معاینه ساده هستند. امکان انجام تغییرات و سفارشی‌سازی مانند افزایش عرض تخت، استفاده از فوم با کیفیت بالا در قسمت تشک، و دیگر تغییرات در این تخت‌ها وجود دارد. همچنین امکان ایجاد حفره در قسمت سر تخت برای انجام ماساژ نیز وجود دارد. از این تخت‌ها می‌توان به عنوان تخت ماساژ هم استفاده کرد. چرم مورد استفاده در این تخت‌ها از بهترین نوع چرم‌های موجود در بازار استفاده شده است. شما می‌توانید رنگ چرم تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی را از بین 50 رنگ موجود در کالیته رنگی انتخاب کنید. لازم به ذکر است که چرم مورد استفاده در محصولات خاکباز از مرغوب‌ترین نوع چرم‌ها در بازار است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۸:۵۷ توسط:خاکباز وی سی موضوع: نظرات (0)